Actisense EMU-1 er en specialiseret analog til NMEA 2000 Gateway, som konverterer data fra analoge motormålere/sendere til NMEA 2000-data. EMU-1 muliggør deling af motordata i hele NMEA 2000-bussen. Den digitaliserer analoge motorsensorer, hvilket gør det muligt for NMEA 2000-displayenheder at overvåge den eller de tilsluttede motorer på et fartøj.
EMU-1 kan overvåge vitale motorparametre såsom temperatur, tryk RPM og væskeniveauer fra op til to motorer.
Enables analogue signals to be converted to NMEA 2000 messages
Convert signals from up to two engines (that share a common ground) with a single EMU-1
6 gauge / parameter inputs
4 alarm inputs
2 additional auxiliary inputs
2 Tacho inputs
Customised IP65 case
Diagnostic LED’s
Wide power compatibility of 9 to 35 Vdc
EMU-1 har et pc-baseret konfigurationsværktøj, der gør det muligt at ændre indstillingerne inde i EMU-1, så de passer bedst til den motor, den arbejder med, hvilket gør den til en fleksibel løsning for mange motormærker og -modeller. En Actisense PC til NMEA 2000 Gateway (NGX-1) er påkrævet for at konfigurere EMU-1.
Det anbefales, at en NGX-1 er tilgængelig for hver EMU-1 installation. NGX-1 kan bruges til at opdatere firmwaren, forbinde værktøjssættet og vise data på en pc til diagnostiske og informationsformål ved hjælp af NMEA Reader. Besøg venligst NGX-1-siden for produktdetaljer.
Benefits
No need to change an existing engine
Easy installation
Easy to configure to suit the connected engine
Connect signals from fluid level gauges (that share a common ground with the engine) to NMEA 2000®
Optional DIN rail mounting kit available
Total engine hours are logged by the monitoring of engine Tach (RPM) input
Varemærke
Actisense
Varenummer
ACT-EMU-1-BAS